1. یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید:

        • یک وب سایت حرفه ای برای نمایش کار خود ایجاد کنید
        • از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک برای تبلیغ هنر خود و ارتباط با گالری های بالقوه استفاده کنید

      اینستاگرام

    • یک وبلاگ یا خبرنامه برای به اشتراک گذاشتن روند هنری و آخرین پروژه های خود ایجاد کنید
    • برای ایجاد روابط و فرصت های شبکه با سایر هنرمندان و متخصصان هنر به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید
  2. شبکه شدن و شرکت در رویدادهای هنری:

    • در نمایشگاه‌های هنری محلی، نمایشگاه‌ها و استودیوهای باز شرکت کنید تا با گالری‌داران، متصدیان، و هنرمندان دیگر ملاقات کنید
    • به سازمان ها و گروه های هنری بپیوندید تا با هنرمندان و متخصصان دیگر ارتباط برقرار کنید
    • در نمایش‌های گروهی و پروژه‌های مشترک شرکت کنید تا در معرض دید قرار بگیرید و رزومه خود را بسازید
    • در رویدادها و کارگاه های هنری شرکت کنید تا در مورد آخرین روندها و تکنیک های دنیای هنر اطلاعات کسب کنید
  3. گالری های مناسب را تحقیق و هدف قرار دهید:

    • گالری های تحقیقاتی که در سبک هنری شما تخصص دارند و در صنعت شهرت خوبی دارند
    • به‌دنبال گالری‌هایی بگردید که برای هنرمندان جدید باز هستند و سابقه نمایش استعدادهای نوظهور را دارند
    • دستورالعمل‌های ارسال گالری را بررسی کنید و مطمئن شوید که معیارهای آنها را قبل از تماس با آنها برآورده می‌کنید
    • ایمیل یا نامه خود را به صاحب گالری یا متصدی شخصی سازی کنید، سبک منحصر به فرد خود را برجسته کنید و چرا فکر می کنید هنر شما مناسب گالری آنها است

در اینجا 21 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند شانس خود را برای ورود هنر خود به یک گالری افزایش دهید:

      1. مداوم و صبور باشید
      2. قبل از ارتباط با گالری و هنرمندان آن تحقیق کنید
      3. یک بیانیه هنرمند واضح و مختصر داشته باشید
      4. یک مجموعه کاری قوی و منسجم ایجاد کنید
      5. از تصاویر و مطالب ارائه با کیفیت بالا استفاده کنید
      6. شبکه کنید و با هنرمندان دیگر و متخصصان هنر ارتباط برقرار کنید
      7. در رویدادهای هنری و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنید تا در مورد صنعت بیاموزید و ارتباط برقرار کنید
      8. بعد از ارسال آثارتان گالری ها را پیگیری کنید
      9. نمایه های رسانه های اجتماعی خود را حرفه ای و به روز نگه دارید

    شبکه های اجتماعی

      1. یک خبرنامه یا وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن روند هنری و آخرین پروژه های خود ایجاد کنید
      2. با مخاطبان خود درگیر شوید و دنبال کننده بسازید
      3. ایجاد چاپ محدود یا کالاهای دیگر را برای فروش آنلاین در نظر بگیرید
      4. به دنبال فرصت هایی برای همکاری با هنرمندان و سازمان های دیگر باشید
      5. برای بهبود مهارت ها و دانش خود در کلاس ها یا کارگاه های آموزشی شرکت کنید
      6. به سازمان‌ها و گروه‌های هنری محلی بپیوندید تا با هنرمندان و متخصصان دیگر ارتباط برقرار کنید
      7. در نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌های هنری شرکت کنید تا ببینید هنرمندان دیگر چه می‌کنند و با گالری‌ها و مجموعه‌داران ارتباط برقرار کنید
      8. مجموعه ای از بهترین کارهای خود را برای نمایش به گالری ها و مجموعه داران ایجاد کنید
      9. برای بازخورد و انتقاد از کار خود آماده باشید
      10. درباره جنبه تجاری دنیای هنر، از جمله قیمت گذاری و استراتژی های فروش بیاموزید
      11. آماده سرمایه گذاری زمان و پول برای ارتقای هنر و ایجاد حرفه خود باشید

    ارتقا

  1. هنر خود را منحصر به فرد و معتبر نگه دارید و سعی نکنید از دیگران تقلید کنید

در اینجا سه ​​عنوان مرجع معتبر وجود دارد که پاسخ را تأیید می کند:

      1. «چگونه هنر خود را به یک گالری برسانیم» اثر جک وایت
      2. “راهنمای هنرمند برای فروش کار” نوشته جک وایت
      3. “بازاریابی و تبلیغ هنرمند: راهنمای اساسی” نوشته کی لانگ

    بازاریابی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...